Zjutraj ob 7ih smo se odpravili z metrojem do pristanišča Piraeus. Tam smo kupili karte za trajekt do otoka Egina. Trajekt smo imeli ob 8.20 in vozili smo se uro in pol. Ko smo prišli na otok smo se prvo malo razgledali in sprehodili po marini, nato smo se odpravili do plaže kjer smo se malo sončili in na koncu tudi kopali v morju. Po kopanju smo se posušili ter odpravili v restavracijo na kosilo nad katerim smo bili izredno razočarani, saj je bila hrana katastrofalna. Po kosilu smo zapustili restavracijo in se odpravili na sladico v slaščičarno, za razliko od glavne jedi je bila sladica odlična. Jaz osebno sem jedel najboljšo baklavo v življenju. Po sladici smo se razdelili v dve skupini, ena skupina je odšla raziskovati druga pa počivati na plažo. Ob 18ih smo se odpravili na trajekt za pot nazaj do Aten. Zunaj je bila že tema zato smo se usedli v notranjost trajekta. Po prihodu nazaj v apartma smo samo odložili stvari ter se dobili z profesoricama. Preostanek večera pa smo gledali serije